Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Dalsze informacje o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć solidną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek specjalistów.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google opublikowało o tym instruktaż

Nie można negować, iż cała branża usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak np. Yandex, Bing czy Yahoo, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, najczęściej jest to skomplikowane bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie tłumaczy, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.

Pracownica firmy Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, nieraz dającym odczuwalne efekty dopiero po paru miesiącach działań.