Promocja firmy w Mapach Google – poznaj zalety wirtualnego spaceru 3D

Wirtualny spacer w klinikach stomatologicznych. Sięgnij po rzetelną pomoc fachowca w tej dziedzinie.

Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w dostępny sposób pokazania siedziby przedsiębiorstwa lub nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to interesujący element, który powinno się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Sporo podmiotów nie do końca jednak ma świadomość, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak się go wykonuje oraz co daje jego umieszczenie w wizytówce GMF.

Wirtualny spacer VR – popraw atrakcyjność swojej firmy na Mapach Google

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą fotografie, które układają się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w rozmaite części pomieszczeń i przeskakiwać do sąsiednich miejsc budynku, w którym się znajdujemy. Wirtualny spacer to więc możliwość zwiedzenia wnętrza nieruchomości i swobodnego poruszanie się w jej granicach. Wirtualne spacery umieszcza się np. obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki zostanie udostępniony użytkownikom, którzy przeglądają Mapy Google w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Spacer 360 stopni w wizytówce firmy ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element zostajemy przeniesieni do dedykowanej strony, gdzie możemy już swobodnie poruszać się po danym budynku. Spacer jest wgrywany na serwery Google, zatem nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy dodatkowe opłaty. Możemy go jednak prezentować klientom na stronie internetowej naszej firmy.

Jakie branże mogą skorzystać na wirtualnym spacerze 3D?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku względów. Główny z nich to stworzenie wizerunku rzetelnej firmy i pokazanie klientom zalet naszej działalności. To spowoduje, iż znacznie chętniej będą wybierali nas spośród konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeżeli na naszej stronie internetowej i w wizytówce Google będziemy posiadali wirtualny spacer i zdjęcia wysokiej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie wyróżniać nas częściej od konkurencyjnych firm nie posiadających spacery 360 stopni. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niezwykle proste technicznie. Na rynku istnieje wielu profesjonalnych fotografów, którzy bardzo szybko i – co równie najważniejsze – w rozsądnej cenie sporządzą taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.

Wirtualny spacer w Google Moja Firma jest przydatny w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor turystyczno-hotelarski, w której nierzadko chcemy pochwalić się najlepszymi apartamentami do wynajęcia. Można także pokazać tym sposobem swoje biuro czy punkt, gdzie prowadzimy działalność, jak salon piękności lub restaurację. Wirtualny spacer będzie pomocny również wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, aby zachęcić ich do złożenia dokumentów do naszej firmy.

Lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]