Pozycjonowanie w kilku słowach

Pozycjonowanie stron internetowych - dowiedz się więcej o tej usłudze

Pozycjonowanie stron to wiele czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Kolejnym atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu albo usługi.

Google klasyfikuje każdą stronę www na podstawie mniej więcej dwustu różnych czynników. Efekt tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w SERP na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe specjaliści do spraw SEO uważają m.in. linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), jakość treści, jak również prędkość ładowania.

Wyszukując w wyszukiwarce Google jakąkolwiek frazę, internauta otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Na pewno te, których treść jest bardzo rozbudowana i odpowiednio wypełniona poprawnymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, a także ilość portali www publikujących odnośniki do naszej strony.

Czy powinno się zlecić pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego firmie SEO?

Google regularnie zmienia algorytm, w związku z tym warto zostawić pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów i stron ekspertom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również prowadzenia kampanii Google Ads i tworzenia stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także zwiększą dochód firmy.

Pozycjonowanie stron i sklepów w Google – usługa pomagająca dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców klientów

Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do zarządców stron internetowych, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług albo produktów firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność niemądrze jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, natomiast zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie śpi w staraniach o pozyskanie kolejnych klientów. Według statystyk prawie 97% osób szuka w internecie informacji o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak rozległej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony bądź sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument wybierze nasze usługi.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]