Działania marketingowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, natomiast małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują wsparcia u agencji reklamowych.
Co można zlecić agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, folderów, stoisk targowych lub plakatów. Agencja reklamowa przygotuje też ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową firmy oraz opracuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź konferencji wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację wyjazdu integracyjnego czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do znacznego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]