Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych wydarzeń, a ponadto, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, stosuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
Producenci oferują różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.
Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się dużą trwałością, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstym użytkowaniu.