Postaw na odpowiedni projekt gazety firmowej

Skieruj się tutaj aby zobaczyć, kto wykonuje biuletyn firmowy.

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły można zamieścić w takiej gazetce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny

Gazeta firmowa może pełnić 2 funkcje. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z przodującymi członkami zespołu. Takie biuletyny mają ogromny wpływ na działanie całej firmy, ponieważ znakomicie motywują załogę. To powoduje, że członkowie załogi mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują więź z zespołem, a ich zwykłe zadania zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi chcą ulepszać swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Wielką zaletą jest także ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy jednostkami, które bywają główną przyczyną konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Firmowy biuletyn zapewnia także pełną transparentność działań firmy.

Projekt gazety – podnieś wyniki sprzedażowe

Oczywiście gazeta korporacyjna to też świetna forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do czytelników takich jak: kontrahenci, media, organizacje społeczne, urzędy. Gazeta korporacyjna dzięki temu spełnia cele marketingowe, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania z zakresu public relations. Myśląc o założeniu korporacyjnego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zwerbować redaktorów i zaprojektować szatę graficzną. Warto posiłkować się usługami fachowców (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą format i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą firmowy biuletyn na pewno okaże się sukcesem.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]