Skieruj się tutaj aby zobaczyć, kto wykonuje biuletyn firmowy.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły można zamieścić w takiej gazetce i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny
Gazeta firmowa może pełnić 2 funkcje. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się ponadprzeciętnymi osiągami, rozmowy z przodującymi członkami zespołu. Takie biuletyny mają ogromny wpływ na działanie całej firmy, ponieważ znakomicie motywują załogę. To powoduje, że członkowie załogi mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują więź z zespołem, a ich zwykłe zadania zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi chcą ulepszać swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Wielką zaletą jest także ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy jednostkami, które bywają główną przyczyną konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Firmowy biuletyn zapewnia także pełną transparentność działań firmy.
Projekt gazety – podnieś wyniki sprzedażowe
Oczywiście gazeta korporacyjna to też świetna forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do czytelników takich jak: kontrahenci, media, organizacje społeczne, urzędy. Gazeta korporacyjna dzięki temu spełnia cele marketingowe, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania z zakresu public relations. Myśląc o założeniu korporacyjnego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zwerbować redaktorów i zaprojektować szatę graficzną. Warto posiłkować się usługami fachowców (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą format i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą firmowy biuletyn na pewno okaże się sukcesem.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]