Zamierzasz założyć sklep internetowy? Jeśli masz już stronę firmową na WordPressie, ale także jeśli nie dysponujesz żadną stroną www i startujesz od zera, sklep WooCommerce…
WordPress stał się w ciągu ostatnich kilku lat tak popularnym CMS-em, że liczbę witryn i sklepów działających z jego zastosowaniem szacuje się już na miliony.…
Jeśli posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej…
Pomimo, że Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje…
W internecie można niezmiernie łatwo zdobyć informacje o dowolnej sferze życia. Internauci mają zwłaszcza słabość do radzenia się Google odnośnie zagadnień medycznych, częstokroć wręcz poprzedzając…
By konsument odnalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego…
Osoby, które dopiero wprowadzają swój biznes do sieci, często odczuwają frustrację, kiedy strona ich firmy nie pojawia się natychmiast w wynikach wyszukiwania. Pełna indeksacja nowych…
Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na…
Każda osoba posiadająca firmę może pojawić się w Mapach Google. Jednak, czy dodanie firmy do Google Maps jest darmowe? Czy trzeba przedłużać ważność wizytówki GMF?…
Pojęcie audytu – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację spółki, przedsiębiorstwa czy firmy pod kątem różnych aspektów, między innymi finansowych…