Szkolenie RODO w e-commerce– czy warto się zapisać?

Rok 2018 zostanie zapamiętany z powodu wejścia w życie przepisów rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Ten dokument unijny związany z ochroną danych osobowych okazał się przyczyną znacznego zamętu w różnych sektorach. Jej następstwa odczuły zarówno przedsiębiorstwa z sektora prywatnego, jak i instytucje publiczne (szkoły, gabinety medyczne oraz urzędy). W pierwszym przypadku mowa tu w szczególności o sklepach internetowych i podmiotach świadczących na ich rzecz rozmaite usługi. By uniknąć zagrożeń powiązanych z nieprawidłowym zarządzaniem danymi, ich personel powinien przejść szkolenie RODO.

Szkolenie RODO w e-commerce – czy to się opłaca?

Szkolenia RODO to jeden z najlepszych sposobów na to, żeby mieć pewność, że dane osobowe kupujących w Twoim sklepie będą należycie zabezpieczane, a Ty nie ryzykujesz nałożenia kar przytoczonych w unijnym prawie. Praktyczne szkolenie z RODO w e-commerce pozwoli nam dostroić pracę sklepu internetowego do nowych reguł. W czasie kursu uczestnicy są uczeni również, jak rozwiązywać najczęstsze kłopotliwe kwestie, które w swojej pracy napotykają administratorzy danych osobowych, czyli ADO.

Szkolenie RODO w sklepach internetowych – pokazy multimedialne i case studies

Szkolenia RODO nie pochłaniają wielu dni – na ogół konieczną wiedzę można przekazać w ciągu kilkunastu godzin. Ich partycypanci nie muszą mieć znacznego doświadczenia – ogólna wiedza z obszaru ochrony danych osobowych wystarczy. Kurs jest podzielony na kilka części, w ramach których mają miejsce wykłady specjalistów, prezentacje multimedialne i dyskusje nad case studies. W trakcie szkoleń RODO w branży e-commerce znajdzie się również miejsce na dyskusje, podczas których prowadzący odpowiadają na zapytania uczestników, rozstrzygają ich wątpliwości i tym samym pomagają im przyswoić zdobyte wiadomości.